Monday, December 21, 2009

Hidup!

My new blog, and i used to call myself is AKU while i am writing my post in Bahasa Melayu. Sorry,if my blog is unpolited at all.

Past
Banyak perkara baru terjadi dan aku mulakan dengan cerita semasa cuti semester 1.Pada mulanya aku merasa begitu kebosanan duduk di rumah. Plus, duduk rumah pun kesorangan. Nasib naik ada abang kat rumah. Kalau tidak agak lah BOSAN nya. First in my week, my dad suruh pergi Dr Aziz for make my appointments for my braces. well, i hates the nurses kat kaunter. Sungguh tidak ada kesopanan. After that time, I went to Senadin untuk belajar kereta.hahaha.Baru nak ada lesen kereta bah aku. My dad kata if aku dapat lesen kereta nanti my dad nak belikan aku kereta honda or viva.Itu lah aku suka dengar!!!

Boring tidak aku rasakan lagi setelah beberapa hari di Miri. Aku pergi Dr Aziz lagi untuk buat filling kat gigi aku untuk 4 hari berturut-turut. Sungguh sakit because i had a lot of injections dan kos semua my braces is almost RM6k.Itu bapa aku yang bayar kan sebab dia yang nak. Raya Haji aku balik kampung as usual dengan cousins aku yang lain. Agak boring Raya Haji sebab tidak ramai dan meriah seperti tahun yang lepas. Then, pergi Brunei!! perghhhh..makanan sungguh nyaman..

Setelah sekian lama bercuti. Result pun keluar!! well, i know my result is BAD. Dapat lah 3 above. Yang tidak best nya, bapa aku marah aku. Tapi bapa aku tahu yang aku tidak minat apa yang aku study sekarang.haha

Present
BORING BALIK UKM.AKU NAK STAY KAT RUMAH.
That is what i can describe what is in my mind right now.

2 comments: